piątek, 24 lutego 2012

Tomasz Lis w akcji

Długo kazał nam czekać na swój nowy projekt. I oto jest, gotowy, oddany do użytku, działając. I choć wielki debiut odbył się z wielką pompą, niestety przysłowiowa "pompa" nie jest efektem deklarowanych profesjonalnych treści. O co się rozeszło, co nie spodobało się samym fanom? O rzekomą kryptoreklamę "parówek na stacjach benzynowych". Trudno oceniać, czy rzeczywiście artykuł dot. strategii marketingowej jednej z sieci stacji benzynowych był reklamą czy nie. Ważne natomiast jak odebrała go społeczność. Typowy dla Polaków "duch podejrzliwości" dał sobie upust. Dzisiaj bez względu na to, co robimy, jak spędzamy wolny czas, gdzie pracujemy itd. jesteśmy podejrzewani na każdym kroku. Typowe dla Polaków "nie chodzi do kościoła - satanista, dwie kobiety na spacerze - lesbijki" miało również zastosowanie w nowym serwisie Lisa. Szkoda, bowiem można było liczyć na to, że użytkownicy podejdą do tematu z nieco większą dozą profesjonalizmu, jak na tego typu portal przystało.
   Co do samego portalu, cóż proste schematy, niewiele (a w zasadzie brak) reklam, no i sporo autorskich, odważnych i profesjonalnych treści. Chciałoby się powiedzieć "wreszcie" bowiem obecni liderzy w postaci portali internetowych w zasadzie oferują jedno i to samo, napisane zwyczajnie w inny sposób i ujęte w nieco inny layout graficzny. Byc może szykują się na prawdziwy marketing partyzancki. Zobaczymy co z tego będzie ale jeśli szykuje nam się naprawdę profesjonalny portal o wiadomościach jako takich okraszony wyważonymi komentarzami politycznymi to jestem osobiście na zdecydowane tak!

źródło: http://socialpress.pl/2012/02/ruszyl-serwis-natemat-pl-zostanie-czarnym-koniem-na-rynku-informacji/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz