poniedziałek, 27 lutego 2012

Każdy ma Facebooka, nie każdy chce się dzielić

Mimo tego, że socialmedia i marketing w internecie jest nadal tematem numer jeden, bardzo wiele zmienia się w kwestiach korzystania z facebooka. Mimo tego, że korzystamy z niego na co dzień, coraz bardziej staramy się o to, aby jak najmniej o nas wiedziano. Dlaczego tak się dzieje? Facebook upowszechnił się już do tego stopnia, że powoli przestaje być zabawką do zabijania wolnego czasu. Rozwój marketingu w tym obszarze, oraz rosnąca liczba udogodnień i zmian sprawiły, że pracodawcy zaczynają patrzeń na faceboka jako na lustro zachowań i potrzeb pracowników. Tych jawnych rzecz jasna i tych najbardziej ukrytych. Znając nawyki naszych pracodawców również pracownicy starają się maskować swoje zachowania i potrzeby. Coraz więcej profili zmienia ustawienia z publicznych na prywatne. Z coraz większej ilości zdjęć (tych niekoniecznie poprawnych)znikają nasze otagowania. Staramy się również coraz bardziej cenzurować swoja aktywność, usuwając komentarze, komunikaty aplikacji i gier.
Poniżej kilka dowodów w oparciu o statystyki.

źródło:http://socialpress.pl/2012/02/dbanie-o-reputacje-w-mediach-spolecznosciowych-coraz-powszechniejsze

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz