środa, 22 lutego 2012

Kliknij "lubie to" a ...

...wyrzucimy samochód z samolotu. Albo zrzucimy go na bungge. Takie i wiele innych pomysłów na angażowanie fanów do klikania w "lubie to" mieli do tej pory producenci samochodów z całego świata. Pomysł wyjątkowo oryginalny, z bardzo prostej przyczyny - działanie na Facebooku wywołuje bezpośredni efekt w rzeczywistości. Do tego sam fakt, że poprzez kliknięcie głupiego przycisku możemy nagle stać się właścicielem ekskluzywnego auta jest dodatkowo motywujący. Nic tylko klikać... i takim to sposobem np. marka Chevrolet zyskała sobie ponad 2,5 miliona fanów na ich FanPage. Zastanawia fakt, czy tego typu akcje rzeczywiście przyczyniają się do zwiększenia zaangażowania fanów. Sam fakt partycypowania nie jest już wystarczający. Teraz brane pod uwagę są również inne kwestie jak zaangażowanie użytkowników. Niemniej jednak pomysł jest wyjątkowo ciekawy, zwłaszcza, że mało który FanPage oferuje możliwość bezpośredniego zaobserwowania rezultatu swoich działań. Zobaczcie z resztą sami...

źródło: http://www.marketing-news.pl/article.php?art=2185

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz